Lukijat

torstai 2. kesäkuuta 2011

Loppaan mun blogin..

                                         Mooiii ehkä viimeistä kertaa..

                                                 Blogini linkin voi poistaa Panfun sivuilta

Eli minusta tuntuu, että kukaan ei haluaisi lukea blogiani.. Ja siksi ajattelinkin poistaa blogini. Siis onhan tähän ihan muitakin lukuisia syitä, joista tässä kerron muutaman.

Kuten jo äsken tuossa yläpuolella sanoin, kukaan ei halua lukea tätä blogia. Ei tule ikinä kommentteja, kukaan ei osallistu siihen kisaan, yms. Ja olen jo kokonaiset 12 vuotta, ja tuntuu että Panfu on aika lapsellinen paikka tämän ikäisille. Eli olen kasvanut yli Panfusta. Täällä on ihana kesäsää, aikaa menee enemmän kamuille kuin tietokoneelle! Ja koiraakin pitää hoitaa.

Sori, Ella ja Max ja kaikki muutkin ihanat pandat! Näin se vaan on. Kaikki kasvaa aikanaan yli Panfun..

Tässä on pandoja, joita tulen aina muistamaan:

Suklaahippu, sut muistan ihan aina! Tiedän, olet mun kans samalla luokalla ja ollaan muutenkin kaverit, mutta Panfussa ei enää nähdä.

Pikkudaisy1xx, myös ihana kaveri, ei enää Panfussa mutta myös oikeessa elämässä ;)

miramari2, suhun mä tutustuin Panfussa! Ja nyt tunnen sut muutenkin.. Ihana kamu myös <33

Loput on vaan Panfusta tuttuja:

Tillervo, sä oot niin taitava käsistäs! Vau, oon ihan kade! Ja myös samana päivänä, samana vuonna synnytty! Mun oma kaksonen..

Flora-Prinsessa, sä hauskan hullu pieni panda! Kiitos, että sain olla sun kaveri!

Helmipanfu, mun maailman paras äiti Panfussa!

Jenzka, oot myös aivan ihana kaveri! <333 Oot aina jaksanu lukee mun blogii!

Lilapandu, niin kiltti ystävä! Sutkin tulen aina muistamaan..

Mangolia, säkin oot ihan hullun hauska kaveri! Muistatkos vielä, kun tutustuttiin? Siitä on jo niin kauan aikaa. Yks mun vanhimmista Panfu-kamuista!

Marielle, ensinnäkin, sulla on aivan ihana nimi! Ja lisäksi mun eka kamu Panfussa, ja tosi kiva kyllä oot!

Annu-Typy, tosi mukava panda, mutta en ole nähnyt sua aikoihin =(

Nuppu_, mmm.. Säkin oot niin hauska ja suhun voin aina´luottaa!

Tässä oli kaikista mieleen jäävimmät pandat. Nyt sanon teille HYVÄSTI! En tiedä, tavataanko enää missään. Hyvästi blogi ja hyvästi Panfu!

Tassuttain, hieman haikein tunnelmin, AamuUni

5 kommenttia:

  1. ;( Voi ei! Mä ainakin jaksan ja haluan lukee sun blogii... mutta valinta on sun, rakas kaksonen.

    VastaaPoista
  2. moi ootte mahtavia. alan lukemaan alkakaa te lukemaan mun blogia. jooko

    käykää mun blogissa ja ryhtykää lukemaan
    osoite on:
    http://panfublogipanzkunen.blogspot.com


    Luvassa on tarina

    T.Panzkunen

    VastaaPoista
  3. Jään kaipaamaan ♥♥ Rakas!

    -oona-amelia-

    VastaaPoista
  4. EEEEEEEEEEEEI, ETKAI VAAN LOPPAA? ):

    PS. Vilkaiskaa blogini. http://pesaelain.blogspot.com

    VastaaPoista